En liten årsresumé, del UNO. (Januari-April)

Tänkte att det kunde vara lite kul med en årsresumé i alla fall, för har ju gjort en del under 2013 så här kommer det! Hade ju tyvärr ingen iphone under början av året så lite torrt med bilder så men man kan ju försöka ändå!
 
Firade in 2013 på en fest ute i björkhagen tror jag bestämt som spårade ur TOTALT. Blod och rödvin och chips och morötter överallt. Värdinnan grät på toaletten på tolvslaget för hennes hem var försört. Men jag och Linnea hängde in läpp utan var, som ni kan se ASPEPP på livet. 2013 - det här året ska vi rocka tänkte vi
 
I början av Januari blev jag inbjuden till ett event på facebook. Fest, alltid nice lixom så jag gick och där träffade jag Victor första gången ever! Han sa efteråt att jag in fact hade tvånglat han och jag BAH NEJ DET VAR ÖMSESIDIGT erhm 
 
Februari invigdes med en fest tillsammans med mina gäris. Flyttade en kista cuz tristess och mobbad alla orroz tillsammans med emma
 Körde detta drinkinggame hemma hos thilda och blev full som en kastrull
 
 Mer fest, fett ful, och fett långt hår. serri
 
 Minns att vi var asglada för solen men askalla för det var massa minus.
 
Emma fyllde år i Mars och det firades med tjejmiddag (ooops gay) och fest har jag för mig
 
 I början av april försvann en del hår
 
4 april fyllde min älskling år så det firade vi såklart
 
Jag och Blanca tog jobbet väldigt seriöst och kämpade på. Till sist sa hon upp mig och lämnade mig kvar där :(
 
April avslutades med fest tillsammans med alla min fab girls och hittade en axelot i klassrummet och blev lycklig <3
 
Första delen där ja! Haha kollar igenom alla mina bilder och inser att jag festat rätt så ordenligt, och jag som gått runt hela hösten och baaah ÅÅÅH INGET HÄNDER I DEN HÄR STADEN JAG DÖR. Verkar som jag fick mitt under våren, hoppas det blir likadant i år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0