låtsas vi som det regnar???

Känner du dig spirande lycklig och glad nu när våren snart är här? 
MEN JA. dum fråga?? Det är typ det bästa på hela året, precis innan det blir sol och värme på riktigt och man bara går och väntar och blir gladare och gladare för varje dag som går. (oopsie klychan SRY)
 
Vad kommer bli ditt mest använda plagg i vår? 
Oj det vet jag inte än... Magtröjor i alla former och färger skulle jag gissa på för saknar verkligen det plagget :((
 
 Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan - hur såg ditt liv ut? 
Typ det där ^ va drunk som vanligt och hade SJUKT LÅNGT HÅR!! Kritvit också (inga pigment for lyfe)
Nä men var rätt nöjd med livet minns jag, inga probs lixom!
Var antagligen sjuk i och för sig
 
Vad lyssnar du på för musik? 
Just nu: snook, afasi, timbuktu (svensk hiphop<3) samt lite kass housemusik när jag tränar. måste lixom ha ett dropp när jag springer annars kommer jag aldrig igång
 
Vad läser du? 
Välkommen till den här världen - Amanda Svensson IGEN för den är så freaking bra kommer inte över det. poesi i romanform LOVE IT. Och så läser jag DN varje morgon såklart (vuxenpoäng)
 
Vad har varit mest irro i veckan? 
Det är ju bara måndag... Så inget än så länge! Förra veckan va det skolan och stressen så jag inte hann träna nåt och så hade jag världens sjunk så mådde piss ett par dagar
 
Senaste köpta grej? 
RedBull om de räknas?
 
5 bra saker du ska göra i vår: 
hmmmm... inget bestämt men okej jag kör ändå
- Sluta röka totally (inget fusk på fester det vill säga...)
- Bli sjukt fit till beach 2014 (min kropp ska bli sex på ben aaa juste)
- Servera på ett event med svanen tyyyyp
- Gå ut tvåan med kick ass betyg 
- Fortsätta dra in massa caaash till sommaren och... livet
 
5 saker du gjorde i helgen: 
- Dansade likt det inte fanns någon morgondag
- Körde sanningen eller konka hihi (fick hångla) 
- Jobbade 
- Hängde med Linnea på gästabud
- LEVDE (det är en jävla utmaning det med)
 
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0