allt står still, här kommer ett hundår till

Killergame har börjat nu i skolan och gud va det märks. Alla är helt nerviga och stirriga och står typ limmade mot väggarna, det är rätt kul faktiskt. Att alla tar det på så stort allvar (inklusive mig själv såklart, jag ska vinna) 
Har aldrig sett så mycket folk i trapphuset någonsin tror jag, alla satt och väntade på sitt offer. Jag själv har någon i teknik, vet inte riktigt hur jag ska lösa det eftersom att man aldrig går upp i den korridoren och dom aldrig kommer ner men men det löser sig säkert.
Idag fick vi i vår klass datorer av skolan! Så.jävla.skönt att slippa maila massa saker fram och tillbaka, nu har man lixom alla skolarbeten på samma ställe. Vi är den enda klassen som fått, resten av skolan får typ i januari HAHA.
 
weeey grekland
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0