Bonjour Tristesse

Alltså. Skolan. Rövkör. Mig. Dö.
Får man sluta skolan tidigare är det inte längre "Soft nu kan jag åka hem och sova" snarare "Nu hinner jag plugga en timme extra" Så sorgligt. Känner hur mitt sociala liv bara dör.
ENORMT CP STORT historiaprov imorgon. Och som inte det räckte så fick jag se min F varning i ryska idag och vad jag ska göra för att få E. Och jag vill ju verkligen ha E på den här kursen, annars har jag gått upp 6 på måndag morgon och slutat halv fem på onsdagar i onödan i ett HELT ÅR. 
Då måste jag alltså göra tre glosförhör, lära mig två grammatiska böjningar på verb och lära mig en presentation av mig själv utantill. Till nästa tisdag. 
Har dessutom stor svenska/samhälle inlämning och psykologiprov nästa vecka. 
Ska jag bara leta reda på ett kraftigt rep och hänga mig? 
Detta kanske förklarar den sviktande uppdateringen.
Igår var jag med Linnea det var i alla fall fint. Det var väldigt grönt nere i årstaviken. Väldigt grönt.
Åt pannkakor på Gästabudet också. Träffade Victor på kvällen, käkade typ 5 piggelin. 
I helgen ska jag på stor KG fest på fredagen, Thilda fyller år (ska försöka införskaffa en present till henne) och kanske jobba på Fyren på söndag. Samt hinna med och plugga dårå. Och fira morsdag såklart på söndag morgon.
Det är lite mycket nu.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0