finns det en så finns det flera, garanterat

Jag är dödssjuk. Eller så känns det i alla fall. Som jag ska falla ner och bara dö vilken sekund som helst.
Gick upp och gick till skolan (kom en halvtimme sent, bra jobb anna) satt bara av lektionen, åt lite lunch, tog en cigg och sen gick jag hem för jag kände hur dåligt jag mådde.
La mig i sängen och läste. Somnande. Och när jag vaknade kändes det som jag brann, och låg i badkar med bara is. Samtidigt. Ytterst obehaglig känsla.
Aja lyckades släpa mig upp och äta nudlar, kärlek <3333 
Tippar på att jag kommer vara hemma resten av veckan faktiskt men hoppas jag piggnar till lite till helgen i alla fall.
CIAO
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0