det här kan ju lika gärna vara en oseriös vän till mig men man vet ju aldrig därför svarar jag seriöst och fint

blir nästan lite orolig om en 13åring har hittat hit, känner mig inte som ett fantastiskt föredöme direkt lol

Jo ja jag festar en del (beror nog på vem man gemför med hehe). Alltså jag vet inte, jag bara glider runt och är ganska fantastiskt och så blir jag bjuden och är jag inte det frågar man väl runt lite bland sina vänner. För det mesta är det ju nån som vet vart det är fest!
Men bruden eller grabben, du är 13 år!!!! Hetsa inte. När jag var tretton satt jag inne och läste och var typ rädd för människor (nu hatar jag människor istället). Vet att vissa av mina kära vänner gick på fester och krökad hårt när dom var typ 13 men som sagt inte jag. Vissa är väl late blomers helt enkelt. Men det kommer, lovar att när du är i min ålder kommer du bli bjuden på massa fantastiska tillställningar!
Så när jag var 13 var jag säkert precis som du och nu är jag såhär. Saker förändras ju :)
 
 

Kommentarer
Postat av: анализ ссылочного профиля сайта онлайн

Very good article! We are linking to this particularly great article on our website.
Keep up the good writing.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0