pale flesh

Är röksugen så äter mängder med godis och popcorn och svarar på en lista istället.
if you could choose your own super power, what would it be?
Kunna flyga. Snabbt, högt och långt. Det vore så jävla fett. Du kan se allt ovanifrån vilket såklart måste va svinvackert + du kan va i typ två olika länder på samma dag + inga dyra transportkostnader. Åååh jag vill kunna flyga.
 
if you had 100 000 dollars to spend in one day, what would you spend it on?
Vi tänker bort välgörenhet och sådant. Kläder (det första jag skulle köpa är tröjan ovan). Mängder med kläder, skor, smink och yada yada. CIGG! Skulle köpa typ 15 limpor cigg. Betala festivalbiljetter till de som jag vill åka på. En ny Iphone. Boka en fin resa någonstans, typ en weekend i Berlin med någon jag tycker om (som jag såklart bjuder med). Skulle såklart avsluta med att styra största festen (får typ hyra ett hus eller nåt) där alla får gratis champange, bål och tequila och temat ska vara maskerad och jag kan betala kostymerna så kan alla ha svindyra och satsiga kostymer. Såklart ska alla få en välkomspresent. Och det ska finnas hur mycket glowstick som helst. Shit va sugen jag blev på en sån fest nu....
 
if you could live in any decade, which would you choose?
60-70tal tror jag. Jag vill vara hippie och gå på Woodstock festivalen tack.
 
what does your dream apartment look like? 
Kanske inte jättestor men ändå tillräckligt stor. Alla väggar ska vara täckta med hyllor, målningar, tyg, tavlor, anteckningar osv. Jag skulle också vilja ha en eller flera väggar som är med rött tegel ni vet. Böcker överallt. Mycket tyg. Jag älskar typ. Typ mattor, kuddar, gardiner och sånt. Balkong. Stora fönster, högt upp i ett höghus i New York. Takfönster. Öppen spis. Badkar som är djuuuupt. Ganska öppen planlösning så om man styr fest blir det ett fett dansgolv. Ja typ så, lycka till till mig att finna en sådan lägenhet....
 
what made you scared as a child?
 
Mörker. Är typ fortfarande mörkrädd ibland.
 
are there any movie characters you see yourself in? 
Joseph och Zooey i 500 days of summer. Kanske mest i honom, hur man vill saker och krånglar till allt och inget blir bra i alla fall. Alla karaktärer i The Boat That Rocked för så festlig är jag ni vet. Såklart många fler som jag inte kommer på just nu. 
 
if you could make your own fantasy family, who would it include? 
Yuri Pleskun skulle vara min man, är så jävla tänd på honom. Har slutat kolla på bilder av denna för jag blir så sexuellt frustrerad att jag vill springa ut i skog och skrika. Typ så. Mila Kunis skulle vara min kvinnliga älskare, och ibland kan Yuri få vara med på ett hörn (men han älskar såklart mig mer än henne). Kan inte tänka mig några barn sorry. Gärna den pratande ljusstaken från skönheten och odjuret, han kan få agera son.
 
three things you want to do before it’s too late? 
Det är aldrig för sent!!!!
 
how do you think your summer will be? 
Varm (snällasnällasnälla vädergudar), mängder med fester, hångel i buskar, öl, peace and love, musik, skratt, nya upplevelser + människor. Förhoppningsvis har jag ett jobb och därmed pengar. Ännu bättre än förra sommaren.
 
who do you tell your secrets to? 
Louise, Linnea och Thilda. Fast det allra hemligaste berättar man ju inte för nån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0