kokain

 
Den här helgen har varit sinnesjukt lugn. Vilket var sinnessjukt välbehövligt. 
Försov mig tre gånger förra veckan så kände att jag bara behövde sova. 
I fredags var jag ute i Orminge med Linnea, Ellen hade spelning med DAAM så vi var ju tvunga att se det. Blev så stolt, nästan så jag fällde en lite tår. När dom slår igenom, kom ihåg vart ni hörde det först!
Åkte hem efter det och sovsovsov. 
I lördags kollade jag Gossip Girl hela dagen, det var så freaking bra hade glömt bort. På kvällen såg jag Hunger Games med Linnea och Ellen och den var grym. Älskar framför allt att dom följde boken så slaviskt, det är då filmerna blir som bäst. Den var i alla fall grym, längtar efter trean nu. Nerdalert ;)
Sov hos Ellen och skrattde åt Victorias haka hela natten. 
Nu ska jag kolla mer Gossip Girl. OCH DET ÄR KLART ATT DU ÄR TOPPEN FESTSÄLLSKAP ELLEN SOM SVAR PÅ DIN KOMMENTAR, GLÖMDE BARA BORT DIG :((((((
 

Kommentarer
Postat av: ellen

puss min princess

2013-12-02 @ 23:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0