okej så imorgon börjar skolan

Vet inte riktigt vad jag tycker om det, men det känns ändå accepterat.
Känns som att det krävs lite rutiner i mitt liv innan allt bara flummar ut totalt. Mitt schema är totalt jävla assoft dessutom. Onsdagar och fredagar slutar jag typ vid elva och sovmorgon på måndagar, love life <3
Idag ska jag: 
  • Gå ut med hunden
  • Packa upp från a) trosa b) grekland
  • Städa mitt rum lite
  • Måla om mina naglar
  • Kanske träffa Blancisen
Älskar listor mer än livet typ. Konstigt.
Något jag är ledsen över just nu: Att mitt instagram konto är historia. JAG VET DET ÄR LARVIGT. Men hade lixom hela mitt liv där typ. Hade skrapat ihop typ 500 followers och nu är jag back on ruta ett. Känns lite segt men whatever. Jag har ett nytt konto där jag heter: aldcsazxw (otroligt planerat. jag slog inte alls bara på tangenterna i frustration över att alla namn var upptagna)
GO FOLLOW MY FRIENDS.
 
 
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0