how long has it been, shall we get into it again?

Shit va ointressant liv jag har. Alltså jag är 16 och känner mig redan fast i ett jävla ekorrhjul. Så TRIST
Jag går upp, jag går till skolan, jag är i skolan, har en del intressanta men tyvärr en hel del vidriga lektioner, sen går jag hem och sätter mig och pluggar för att klara nästa dag i skolan. Visst ibland spicar jag upp skiten och är med en kompis eller härjar på stan efter skolan men det är lika jävla ointressant det med. 
Men alltså hoppar jag av blir det ju ÄNNU tristare, för jag lär ju knappast få ett jobb. Nej då får jag istället ligga hemma och sova och kolla dåliga tv serier typ, jag kan inte ens umgås med nån för alla kommer ju vara i skolan! 
Sexton är ju en ganska sämst ålder. Kan man inte bara snabbspola till man är typ 20 och kan festa tills man stupar, göra vad man vill, resa, flytta
Tacka fan för helgerna då kan man ha lite kul i alla fall.
Fredag hela veckan borde det va
Nu ska jag plugga till mitt NO prov imorgon, nej skoja bara jag skiter it asså
PSYKOS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0