jag vill ha fullbordat samlag på första träffen, kanske inget mer hoppas inte du blir ledsen

Två dagar kvar till julafton jaaaaaa 
Ganska taggad faktiskt. 
Igår var jag på presentutdelning med linnea och thilda, hade en tröja med palmer som julgran det funkade alldeles utmärkt. 
Fick kondomer, en mössa och boken "Att älska som en porrstjärna" ååh mina vänner känner mig så väl.
Ni fittor skulle fått massa bilder om jag hade haft min iphone, men nu har jag ju inte det (BUHUUUU) det är fett segt, men när den är lagad då jävlar
Idag kanske jag ska träffa nån trevlig typ annars får jag ruttna här hemma.
Har städat hela mitt rum också för så bra är jag.
 
nu kan jag ligga säkert! gud va min hand ser flottig ut då
jag älskar presenter jaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0