Kämpa på anna

Idag har det varit lite jobbigare än igår att inte röka men håller fortfarande ut. Försöker att tänka "Behöver jag en cigg JUST NU eller kan jag vänta i en minut?" hela tiden och då inser man att svaret är nej och sådär håller man på. Så fort jag blir riktigt sugen försöker jag tänka på nåt annat, knappa på telefonen eller ta en tuggummi så brukar det gå över ganska fort. TJOHO kom igen Anna. Har sparat typ 20 kronor och 50 minuter längre liv redan. Det e värt det!!! Idag kommer en ny utmaning, JOBBET. Och har än så länge inte haft en lång skoldag heller, men tänkte att jag får ta med mig pengar så jag kan köpa saker att äta i cafeterian till en början. 
Det här ska bli min belöning efter nån eller ett par månader tror jag:
 
Är riktigt sugen på dom här för dom är så fruktansvärt fab och jag tänker typ på cheerleaders? Älskar det ljusrosa på insidan och skosnörerna mmmhmm
 
NOTE TO SELF: Prata med pappa om att starta upp sparkonto där du kan lägga pengarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0