Dreamy

Har drömt så himla konstiga drömmar dom senaste nätterna. Alltså verkligen drömmar som hängt sig kvar långt efter att jag vaknat, jätteskumt. Igårnatt drömde jag att jag hade sex med en kompis (inga namn nämda hahah) och det var inget speciellt med det, förutom att han hade världens minsta snopp! Som en tumfingernagel typ. Jättekonstigt. Och han var gift med en av mina tjejkompisar (japp vi va typ 30 helt plötsligt) och dom borde i ett enormt hus ute på landet, men nu var min kompis (hans fru alltså) bortrest. Men på morgonen vaknar jag av att hon kommer in genom ytterdörren, och jag hoppar ut genom fönstret i bara trosor och kommer knivskarpt ihåg hur jag sprang genom deras trädgård som var full med hallonbuskar och hon springer efter och skriker "MEN DET ÄR OKEJ ANNA JAG BRYR MIG INTE DET ÄR OKEJ KOM TILL BAKA".
Vad kan det betyda?
 
Inatt drömde jag först att jag var i klassrummet och jag hade så himla ont i huvudet. Jättejätteont det kändes som det skulle sprängas. Så jag får en jättestor huvudvärkstablett av Emma som jag ska försöka svälja med hur mycket jag än försöker så går det inte och jag försöker med typ tre flaskor vatten men den lägger sig i halsen som en böld och jag hostar och harklar och hela klassen hejjar på. Till sist får jag ner den tror jag så jag går in på toaletten för jag har blivit väldans kissnödig av allt vatten (förståligt) OCH DÅ TAPPAR JAG MIN TELEFON I TOAN och den blir helt krossad samt vattenskadad.
Vad kan det betyda?
 
I den sista drömmen så var jag i en stor typ lagerlokal i new york, och jag var en skallig man. Helt plötsligt rusar det in några typ galna kriminella som ska döda oss. Men innan dom dödar sina offer (som var jag och alla mina kompisar typ) så krymper dom ner en, så man ska bli lättare att få tag på. Så dom krymper mig men jag ålar in under soffan och ligger där och trycker tills alla mina kompisar är döda förutom jag och jag tror att jag klarar mig men så drar dom ut mig. Och ledaren förklarar att han ska skjuta mig och skära av mig fötter och händer (ursäkta äcklet men det va så det va) och jag var livrädd men precis när jag ska dö rusar det in några goda rebeller som befriar mig och dödar han den läskiga så fötrollningen bryts och jag blir stor igen. KNÄPPT.
Vad kan det betyda?
 

Om nån har en förklaring till alla dom här jättekonstiga drömmarna, hör av er. Fattar nada brukar typ aldrig drömma.

Kommentarer
Postat av: Moa Fröjdh :)

hah hej kanske skitscreapy att jag hittade och stalkade din blogg men den e fan asrolig! #swagasså

2014-02-11 @ 22:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0