Pundar koffein för jag är fast vid ruset

God morgon darlings. 
Hösten har intagit sverige ifall ni inte märkt. Fast snart är det vinterns tur tyvärr, igår var det snöblandat regn när jag gick till skolan :( Efter skolan sov jag lite framför Keep it up with the Kardashians (LOVE) och sen åkte jag in till stan en stund och träffade Vera och Jonte det var kul :)))) 
Sen åkte jag hem och sov i 13 timmar det skönt att inte vakna bakis utan bara utvilad. NY LIVSSTIL PÅ INGÅNG KANSKE?!? SAJK. Igår efter lunchen i skolan sa jag "Man kanske ska börja träna?" efter att ha frossat i skolmaten som faktiskt var fantastisk och alla runt bordet bara skratta eller himla med ögon :( 
När jag gick upp idag blödde jag näsblod, fan vad det blödde alltså trodde jag skulle dö av järnbrist. 
Vet inte vad jag ska göra idag, ska typ träffa Linnea annars vet jag inte. Vill fika med nån är fett rastlös, problemet med att vara utvilad. 
Sortera bilderna från Grekland också, det går sådär. 
 
det bästa är hur vita mina skor ser ut?! fast dom är typ smutsgula. redigeringen får verkligen fula saker att bli snygga.
 
förresteeeeen läste om Femen idag i DN, funderar på att ansluta mig dom är så jävla fab. googla det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0