vart enda bord är vält fönstret är smält FÖR DET ÄR VI SOM HYR HÄR IKVÄLL

Shit va jag blev taggad på fest. Bara sådär. En söndag eftermiddag klockan halv fem och jag vill bara FESTA HÅRDAST I VÄRLDEN.
Men så kul ska vi inte ha det nejnej.
 
Vaknade hos Virre idag. Igår kollade vi på Harry Potter och softade helt galet. Idag vaknade vi HALV NIO. Fattar ärligt talat inte hur detta gick till men det var en spännande upplevelse att hinna diska mängder med disk, röka, baka ett enormt havreflarn (det blev ett stort istället för flera små, partey) och äta upp det, klä på sig, sminka sig och sitta på bussen innan klockan var halv ett. Carpe diem på det azz. Sen träffade jag linnea och vandrade runt i stan och nu är jag hemma och måste verkligen plugga.

Så hej då.
hej då på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0