Jag är så rädd för dig jag går på glödande kol

Hallå där! Idag sken återigen solens strålar över stockholm gator, åååååh. Skuttade omkring och ville bara skrika av glädje. Hade en lektion idag, slutade vid 11!! Käkade lite mat och tog en cigg på skolgården. Med mina härliga willy wonka glajjor och uppsatt hår utan att frysa öronen av mig styrde jag, Emma, Andrea och Lina våra steg mot kungsan där vi roade oss med att sova på en soliga bänk och sparka sönder isen. Jag och Andrea kände att det var dags att skynda på våren lite. Sen började jag frysa så åkte hem och fikade med min pappa för det är jag värd. Ikväll ska jag väl ut och festa hårdast i världen antar jag. Snart kommer jag skriva ett inlägg med massa obehagliga åsikter som säkert kommer göra hälften av mina läsare obekväma bara så ni vet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0