busy having a life

Idag var jag i skolan, fantastisk dag. Gjorde matteprov första lektionen! FICK FUCKING D. Kors i taket, praise jesus. 
Sen hade vi bara historia, lunch och typ en halv samhälle lektion, FEST. Stack hem och bytte lite kläder (hade klätt mig alldeles för varmt typiskt att jag alltid har iskalla kläder när det är iskallt och varma kläder när det för en gångs skull är varmt?) och hämtade lite jobbpapper. Sen drog jag in till och stan och träffade den här pinglan:
thilda 
 
Vi snackade mest lite skit och provade fina kläder. Jajamensan. Sen promenard vi till mitt jobb där hon lämnade mig och jag jobbade till nio. Gick bra idag, fick värsta kicken av det. NU ÄR DET LOOOOOOOV.
Inga direkta planer som vanligt. Ska bara försöka få cashen och räcka till, och fira Linnea som fyller 17 barre!
Aja nu ska jag kolla satc och hoppas på att Victor dyker upp här (det var oklart) 
farvälfarvälfarväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0