basen från gud och dina händer

Sex saker jag gjorde igår:
- Bytte buss TRE gånger för att komma hem från fucking nacka
- Träffade Leon som köpte fattigmanscigg till mig (LM)
- Ritade av mig själv
- Försökte rita av Thilda
- Insåg att jag verkligen inte kan rita fötter alls
- Härjade hemma hos Louise, välte ut en burk med turkisk peppar, drack lite av ett jättebeskt rosévin, åt upp en klase vindruvor på mindre än två minuter typ, skrattade okontrollera och, körde "jag har aldrig"
 
Fem saker jag ska göra idag: 
- Kanske gå på bokrean med mamma, fast det är bara kanske
- Köpa vin
- Träffa Hector för att kela lite med hans ormisar
- Åka till bromma och härja där också
- Spela något form av drinkinggame
 
Fyra saker jag vill göra i framtiden
- Träffa en soulmate och vara tillsammans med honom/henne länge, länge. Kanske resten av livet
- Flytta från Sverige och resa jättemycket
- Få ett eller flera barn tror jag kanske typ isch som jag ska vara världens bästa mamma till
- Gå ut skolan!!!!
 
Tre saker jag SKA göra i framtiden: 
- Va sjukt jävla cool såklart. Alltid
- Åka till någon/några/alla av dessa platser: Berlin, Amsterdam, Fillipinerna, New York, London, något land i Afrika, Moskva och Indien.
- Se massor av världen. Annars kommer jag dö olycklig, och det vill jag ju undvika
 
Två saker som är extra bra:
- Linnea är i bilen nu påväg tillbaka i Stockholm och är till och med redan i Sverige
- Nu har det varit vår på riktigt i flera dagar, alltså det har varit sol och flera plus och istället för att frysa halvt ihjäl när jag går ut så har jag bara frusit lite grann sådär, ibland inte alls. OCH IDAG ÄR DET FÖRSTA MARS JIPPIE
 
En sak jag vill säga till er: 
- Idag är det fredag, och det ska firas såklart
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0