Är det såhär det känns och vara lycklig? Det är inga problem

Och va FAN vill vädret? Går upp, strålande sol. Äter frukost, det börjar snöa (?!). Går ut och röker, svettas i solen.
Skumtskumtskumt. Idag är jag arg. Vet inte riktigt, jag hatar bara att hata hatet. Eller nåt.
Hjälp va flummigt. 
Snook är det enda jag lyssnar på fortfarande, dom är så jävla bra. Texterna, melodierna, allt. Jag bara älskar dom mer än självaste livet tror jag.
Börjar bli lite frisk så tänkte ta en lite promenix med vovven sen för att testa på hur det känns att komma utanför fyra väggar. Får se om jag kan jobba imorgon men tror jag kan ta mig till skolan i alla fall! 
Vill bara träffa folk så spelar ingen roll att det är skolan. Bättre än att sitta hemma och mögla.
Dessutom finns det ju inget ÖVERHUVUDTAGET intresseant att blogga om när mina dagar ser ut såhär:
 
Går upp.
Äter frulle.
Röker. 
Kollar sex and the city i 4 timmar. 
Tar en till cigg. 
Äter middag.
Mer sex and the city.
Går och lägger mig.
 
Kyss o smek
 
vill klä på mig lite normala kläder och sminka mig. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0