tid är pengar och pengar är makt och makt är sexigt är det någon som har sagt

Wäääh hej bloggläsare
Vad har ni för er en lördagsförmiddag som den här? (retorisk fråga jag bryr mig ärligt talat inte alls)
Jag är hemma hos thilda det är trevligt. Igår var jag med Leon, sen gick jag ut och träffade Linnea och Thilda och vi traskade till en fest på någon gata nånstans. Spenderade 25 minuter att gå runt på samma ställe för att hitta gatan vi leta efter. Det var för taskigt. 
Men sen hitta vi det, och det var fett där så det var värt att gå vilse först!
Thilda har möblerat om och det är jätte fint och hon ska flytta in med mig och möblera vår lägenhet och laga frukost till mig för det vill jag.
här är jag och thilda och mina fina blommiga tights. när jag kommer hem och kan blogga från mammas mobil så kan ni få lite vackra bilder från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0