men jag vaknar upp i min ensamhet, AND I FUCKING LOVE IT

Ikväll blir det fiesta again cuz i like 2 party hard. Go hoe or go home
Tror vi ska föra lite hos Emelie, eller ska dit först i alla fall och då tänker jag föra vare sig dom vill eller ej.
Är lite trött dock. Och ful. Och äcklig.
Men jag tar en dusch och sminkar mig så blir det perfekt allting, då kommer ingen märka att jag är trött, ful och äcklig. TOPPEN.
Såg på eventet att man skulle klä sig lite "uppstyrt" vad fan är det för uttryck?! För man ska inte va lixom "lilla svarta plus heals", utan bara lite uppstyrt. 
I dont know what that means. Jag ser likadan ut, alltid. Min trötta stil funkar hemma, i skolan, på fest. Varför byta ut något som är fantastiskt. Hahah skämt åsido. 
Försöker plugga ryska. Det går inge vidare asså. Märkte just att min pasta blev helt överkokt. fuck
soulmatez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0