Tomorrowland hihi

 
Igår va jag inne och kollade lite på tomorrowlands hemsida. Asså WOW. Har velat åka dit så otroligt länge och nästa sommar ska jag fan se till och göra det. Kollade lite för tänkte att jag eventuellt skulle kunna åka redan i år med det är jäkligt dyrt, samt att det såklart är slutsåld LONG TIME AGO så att säga. Sen är det 18års gräns på det där men har för mig att jag läste nånstans att det funkar o åka året man FYLLER 18?? Men antagligen smartast att  åka nästa år istället så man slipper va minst på hela stället.
Jag alltid tyckt att det är väldigt kul att jobba ihop pengar till nånting speciellt istället för att bara skrapa ihop till fickpengar. Blir mycket större motivation ifall man vet att en timme på jobbet blir en timme i ett annant land and so on. Nu sparar jag inte pengar till nåt speciellt men känner på mig att nåt cray cray kommer jag hitta på i sommar så bäst att vara förberedd! Men om ett år är det alltså det här ^ som gäller! 
Nu ska jag plugga lite tyska puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0