can't live with them, can't live without them

tbt till blått hår och bal
 
I fredags var jag på fest hemma hos Emelie med mina gäris och det var kul. Igår var jag hemma hos Linnea och drack pyttelite rödtjut o hoppades på ett säkert ligg tillsammans med Linnea. (alltså inte TILLSAMMANS med linnea, usch gud nej. Men hon väntade på ett, och jag väntade på ett. Vi väntade tillsammans alltså, på varsitt säkert ligg) Vi hade en dick vaka!!!
Men boys will be boys osv så det slutade med att jag åkte hem och åt ostbågar och kollade på himym i mitt rökelsefyllda rum och somnade helt dåsig. Sjukanmälde mig från jobbet för hade jätteont i örat när jag vaknade imorse? Imorgon börjar skolan WEEEY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0