Fest vid skogskyrkogården, DET VAR RÄTT DÖTT DÄR

så här ser jag ut nu, gos
 

Hej världen!! Igår var jag först på en "fest" vid skogskyrkogården och det var rätt dött där (hehehehe). Men träffade Johanna från min klass i sofia och det var svinkul för att inte sett henne på år och dar!! Vi var bara där i cirkus ett par timmar typ sen drog vi till stureby istället för ytterligare en "fest". Dock var denna roligare än den första (tills vi blev utkastade). Sov hos linnea som vanligt och vaknade upp och ba SHIT MÅSTE RUSA till en demonstration mot sexuellt våld på medis. Vi stod där i 45 minuter tills jag kände att "Går jag inte nu som kommer jag förfrysa och kunna bryta av tår och fingrar som i Pirates of the caribien" och det vill man ju inte. Nu är jag hemma i min varma filt och tänkte kolla på nån riktigt blodig goorefilm, nice.
 
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0