baxat rakt av från tumblr, OBS OINTRESSANT SKIT

Vem var den senaste du höll handen med? Linnea på drottninggatan och det gick förbi några från min skola är 100% säker på att dom tror jag är superflata nu. Alla hade sina misstankar redan innan lixom
 
Är du lätt att komma överens med? Ja det tycker jag
 
Vilken typ av människor faller du för? Snygga, charmiga och arroganta jävlar. hellre för mycket självförtroende än för lite. FETT osexigt med sjukdomar?! Typ epelepsi och sånt FÖRLÅT om jag är iskall men jag blir typ rädd att nån ska få en anfall på mitt golv. men asså han kan ju få ha epelepsi i hemlighet typ bara han inte säger det. i dont want to know that shit nej tack
 
Tror du att du kommer vara i ett förhållande om 2 månader? Nix
 
Tycker du att det är obekvämt att prata om sex? Hahahaha nä
 
Dina fem favoritlåtar just nu? 
Younger - Seinabo Sey
Knäpper mina fingrar - Linda Pira och Stor
Biggie Smalls i Mankini - Tjuvjakt 
Bilder im Kopf och Liebe - Sido (tack bejb linnea, lite tysk rapp är aldrig fel)
 
Tror du på "tur" och "mirakel"? Ja det gör jag väl. Vissa har mera tur än andra helt enkelt. Men tror inte att man föds med det direkt, handlar väl med om att vara på rätt plats på rätt tidpunkt! Mirakel är väl samma grej egentligen men i större skala så samma åsikter där med!!
 
Skulle du kyssa den senaste personen du kysste igen? Hahaha njae jävligt tveksamt. Efter tillräckligt många glas vin
 
Tror du på liv på andra planeter? UTAN TVEKAN JAAA. Universum är helt jävla freaking enormt och vi har fortfarande inte ens klurat ut va en svart hål är lixom, klart det finns annat liv. Tror till och med på ett parallelt universum.
 
Vilka är dina dåliga vanor? Rökning och krökning i guess. Slösar lätt mycket pengar också. Krävs typ 100% fokus för att spara pengar för mig annars flyger dom iväg
 
Kan du hålla vita skor rena? Vet att alla skulle skrika nej efter att sett mina nikes men tror jag skulle lyckas om jag försökte. Mina air max som är rosa och vita är HYFSAT RENA I ALLA FALL.
 
Är otrohet nånsin okej? Jadå. Alltså skulle väl inte va helglad om min dude hade legat med nån annan men skulle komma över det. Dock inte ett fett vänsterprassel bakom nåns rygg (inte ens lite ok) eller ifall man är otrogen upprepade gånger typ varje helg. OBS räknar inte fyllehångel som otrohet. 
 
Förtjänar alla en andra chans? (samma tema som förra frågan) Yes, alla tabbar sig. Och asså jag menar, jag skulle ge tex Linnea en miljon chanser (dont use that though....) så det beror väl på hur viktig personen är för en. 
 
Ler du mot främlingar? Hahah knäpp fråga men ja. Inte i onödan, men om nån e cute på bussen lixom hen förtjänar ett smajl.
 
Vilka kändisar skulle du ha en trekant med? James Franco och Ryan Gosling tror jag.... Eller någon av dom plus Megan Fox
 
Bråkar du med någon just nu? Nää men tror att det är en gäri som bråkar med mig?? Eller vet inte hon kanske tröttnade utan respons
 
Resa till yttre rymden eller havets botten? Havet, är fett fascinerade av typ.. fiskar. Vet inte coolt bara. 
 
En sak du önskar att du kunde ändra med dig själv? Lite större boobs och röv kanske? Och att mitt hår stannade i växten tills jag planerar att låta det växa ut pallar inte snagga det hela jävla tin
 
Har du trust issues? (vette fan hur man översätter det? tillitsproblem? låter ju helt mongo) Nä inte alls. Har ish aldrig varit svartsjuk? Waste of time känns det som man blir väl mest trött av det 
 
massa asflummiga frågor men TRISTESSEN är inte att leka med men ska snart träffa vera i alla fall!!! 
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0