det där med lov

 
egoegoego

HÄRLIGT MED LOV. Oj caps men låter det stå för ungefär så jag känner. Härligt att kunna sova ut på dagarna och kunna tänka "äh jag tränar imorgon" för jag vet att jag kommer ha tid. Annars då? Nä men fixade så mitt andra hål i örat (som jag inte haft på över ett år) funkar! Dock är det lite svullet och ser lite knäppt ut nu men vad göra lixom. 
Igår var jag på fest hemma hos Isabelle vilket ägde eftersom hon bor typ exakt 200 meter ifrån mig. Så skönt att slippa tunnelbana, bussar eller taxi för en gångs skull!! 
Idag ska jag kolla på hockeyn och jobba vid halv fyra. Någon dag på lovet ska jag och Linnea antagligen åka till romme hah. Kan inte rå för att jag e fattig men ändå vill skia ner för nån ståtlig backe. Hmm det får bli efter tisdag dock cuz löning!!! (så taggad har 91 spänn på konto och är skyldig linnea exakt 90) 
Kan inte muhammed komma till berget så får berget komma till muhammed osv osv hejdå ska ut och gå i solen nu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0