well

Vad gör du exakt just nu? 
Sitter och skriver på det här, mamma löser korsord och vi lyssnar på radio och nån säger att bilfria dagar är en asbra grej, för att citera "Jag tycker vi borde ha bilfria veckor, vaaaarje vecka, året om" och jag vill bara skrika men NEJ DET FUNKAR INTE TYVÄRR. Och hunden är svinsöt som vanligt och snart ska jag iväg mot en lyckad kväll. 
Vad gjorde du igår? 
Vaknade, började skolan vid typ ett sen fick jag reda på att median var inställd och jag ba "ska man gå till skolan för en lektion tyska, svar nej" och stannade hemma med mamma, sen gick vi till biblioteket (lånade tre feta böcker) och sen gick jag hem och kollade lost. Otroligt händelserik dag.
Vad har du tänkt på mest senaste tiden? 
Att skolan har börjat och att jag inte riktigt vill ha läxor och prov än även om själva skolan är okej. Hur man gör för att verkligen verkligen PÅ RIKTIGT glömma nån? Går det ens? I think not. Sen har jag tänkt på att sommaren snart är slut trots att den har hållt i sig ovanligt länge samt ska man sluta röka kanske? 
Är du nöjd med din kropp? 
Japp! Man kan ju göra massa kul med den. Gå, dansa, springa, ramla, ligga, klättra i träd, simma. Tänk om man blev handikappad. Alltså inte FÖDD handikappad för då är man ju van ändå men tänk (oh hemska senario) om man var med i en olycka och helt plötsligt hamnade i rullstor, typ förlamad från halsen och ner. Hur överlever man det?? The ultimate skräck.
 Senaste filmen du såg? 
Känn ingen sorg tror jag, åh alltså den filmen!!! Typical 17årig brud just nu lalalala.
Något tänkvärt? 
Syrien, vad göra?
Vilka bloggar läser du? 
Niotillfem och lite random brudz.
 Vad ska du göra nu? 
Get fit fort fight, gå till tunnelbanan träffa upp Linnea och köpa cigg och vin och sätta mig på en buss mot nacka. För vi ska hem till Nicos lilla avskedsfest för hon åker till Frankrike om typ en vecka i tre månader och jag kommer sakna den bejben :(
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0