Electric Feel

I fredags var jag hemma hos en polare, i aba närmare bestämt. Kändes spännande att vara i hoodsen där skolan ligger, sajk. 
Men det var kul, drack lite vin och Lukas kastade ner mitt ciggpaket så det fastna i en gran. På morgonen kollade vi på Kopps. Asså jag kom ihåg den som fett rolig men den var mest... pinsam och lite jobbig.
Jaja. På lördagen tänkte jag faktiskt göra något men somnade vid 8 i sängen och sen gick jag bara upp för att äta middag och somnade återigen vid 10 i soffan så jag gick och la mig. Sov 12 timmar, så otroligt SKÖNT. Vill sova tolv timmar varje natt. Men tänk va mycket man skulle missa då. Sova bort halva dygnet VARJE dygn. Men vi är väl inte ens skapta att sova så mycket. 8 timmar är väl typ standard. Men jag är en sån där som skolsköterskan hatar för jag sover 5-6 timmar och sen ibland 14 timmar och sen 8 och håller på så. 
Sa det till henne en gång hon höll på att svimma.
Hur som haver, idag var jag hemma hos Yuvia. Vi drack lite te och åt kakor (som ur en klyschig hösteftermiddag på film). Pratade om livet, snoppar, kakorna, hurvida te är drickbart eller inte. Det vanliga. 
Sen gick jag hem till Linnea för en snabbvisit, för tvungen att hämta plånkan. 
Ikväll ska jag på MGMT! Det blir alldeles säkert fett. 
Vera och Jonte frågade ifall jag ville haka med dom i sista minut och jag sa ja, så ikväll ska jag third wheela lite med dom hihi. Nu ska jag äta sen sticker jag iväg mot nya äventyr.
 
carrie <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

"Drack LITE vin" what a joke, vi dricker inte lite vin. Allt eller allt.

Svar: meh okej, hällde i mig en liter vin då
Anna

2013-10-01 @ 11:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0