Det enda man kan göra med en oskuld är ju faktiskt att tappa den

Hallå där. 
Den här veckan har varit riktigt nice. Mest för att jag har varit ledig både onsdag och idag. 
Jag har varit hundvakt och gått en promenad på en och en halv timme, jag har fikat onaturligt mycket (kommer förutom mitt nikotinberoende säkert dra på mig ett koffeinberoende..), gått i lite affärer, promenerat, sovit hos Linnea, sett The Conjuring på bio (den var riktigt jävla stört läskig tyckte jag, se den!), frysit häcken av mig (sverige har du hört talats om höst? vad hände med sommar ena veckan och svinkall jävla vinter nästa typ, känner mig våldtagen av kylan) och suttit av lite lekioner i skolan också. 
Idag är jag hundvakt, min mamma fyller år imorgon så ikväll är det lite middag och sen får jag se vart ödet tar mig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Lol smygfotar mig när jag sover, wtf anna

2013-09-27 @ 14:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0