de säger att det var ett elfel

Jag älskar bloggen niotillfem (klyscha jag vet, alla 17åringa gör typ det) men hur som helst så hade hon bett alla läsare att skriva ner det finaste som hänt dom i somras bland kommentarerna på ett inlägg och sen väljer hon ut en del och lägger upp det. och idag la hon upp den första delen och då var den här historian med och det är nog tamefan det vackraste/knäppaste/mest fantastiska jag någonsin läst.
 
vi jobbade på cafe, gjorde hjärtan i våra cortados.
vi blev ihop så.
fyra år senare var det över. det var i juli och ett dygn senare brinner cafet ner. jag har aldrig sett så mycket eld förut och de säger att det var ett elfel men egentligen tror jag att det var vår kärlek.
 
alltså HÄNDER ENS SÅNT HÄR. jag undrar om hen som skrivit det här ljög för det är så filimiskt jag blir helt till mig.
 
 

Kommentarer
Postat av: anonym

Veeem la ut? Vart kan man läsa dikterna? Länka är du snäll

2013-09-12 @ 17:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0