alltså

fun fact: jag tror jag har gått upp i vikt över sommaren men eftersom vi inte äger en våg här hemma kan jag inte kolla och ÄRLIGT TALAT BRYR JAG MIG INTE ALLS. känns jävligt skönt att trots jag ibland känner mig så otroligt otroligt tonårsmässigt så rör inte vikt mig i ryggen. och jag VET, jag är inte tjock jag är smal men ändå. kom inte i ett enda par av mina shorts från förra sommaren den här sommaren och många många ALLTFÖR många tjejer hade antagligen gått ner sig totalt men jag kände enbart nada. 
känner mig totalt fri från det. tjejer som känner sig ledsna i provrummet eller när de ska ta på en bikini kan jag inte alls realtera till. jag tycker mest det är en kul grej att jag fått lite lår och lite röv och sen får jag väl bara köpa nya shorts.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0