The valleys dominerar hela detta inlägg lalala

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
lite nippleattack sorry im not sorry
 
Nämn något som gjorde dig glad igår: Hittade en ny serie på MTV som var helt sick. The Valleys heter det. Alltså först kom Jersey Shore och dom visade trosorna på klubbarna och blev arresterade för dagsfylla och dom låg med varandra. Wow tänkte man. Sen kom Geordie Shore och dom kissade på sig för dom var så fulla och dom viskade klamydia när dom hade sex och den ena tjejen har så stora tuttar att hon kan placera en flaska därimellan och DRICKA UR DEN (oh the dream). Sen kom The Valleys, Jersey Shore och Geordie Shore på crack. 
Dom går ut på krogen och tjejerna tar av sig alla kläder på underkroppen och går runt med fittan i vädret samtidigt som dom suger på varandras bröstvårtor, sen tatuerar alla tjejer in var sitt får på fittan och 3 minuter in i ett avsnitt åker dom partybuss och alla är redan nakna. WOW WOW WOW jag älskar skäp TV<3 Det enda problemet jag har med serien är hur brudarna slutshamear som bara den och säger typ "I don't throw myself at boys, im not a slut" får inte riktigt ihop det hur det kan vara värre att ha sex med en kille man diggar eller i alla fall tycker är snygg än att visa fittan för en hel klubb? Alltså hmm. 
Sen hände en annnan sak som typ gjorde min vecka men det tänker jag inte berätta hihihi.
 
Vad gjorde du klockan 08 imorse? Insåg att jag var sen till skolan och stressade
 
Vad gjorde du för 15 minuter sen? Insåg att jag kollade på en avsnitt av The Valleys på spanska (?)
 
Det sista du sa högt? Nope jag bloggar
 
Det senaste någon sa til dig? Tittar du på The Valleys? -.- -.- 
 
Vad har du druckit idag? 2 glas juice, en kopp kaffe, 2 glas vatten och en halv latte
 
Vad var det senaste du åt? KLADDKAKA <3333
 
Vad var det senaste du köpte? Kladdkakan och latten
 
Vad är det för väder hos dig nu? Vet inte det är mörkt, typ kallt om det räknas som väder?
 
Godaste glasssmaken? Efter en säsong i glassen säger jag självsäkert HASSELNÖT. So freaking yummy.
 
Tror du på kärleken vid första ögonkastet? Nix, attraktion.
 
Sover du tungt? Nja inte särskilt tror jag, rör mig en helvetes massa i alla fall
 
Favoritklädsel? Typ dessa 
den tröjan och dom örhängerna...
... eller denna huvtröja <3
plus då jeans eller tights eller nåt, jacka och halsduk
 
Favoritlåt just nu? Mina ord med Shazam
 
Vad ser du om du tittar till höger? En soffkudde och min arm
 
Vad gör dig glad just nu? Att vi ska äta Tacos!! Det var så satans länge sen. Och att nästa vecka är det höstlov och har typ ingenting i skolan
 
Kläder just nu? Huvtröjan på bilden och rosa mjukisar
 
Hur många kuddar sover du med? 9 stycken. Vet det är rätt sick.
 
Morgon eller nattmänniska? Natt
 
Vad är viktigast för dig? Att jag har kvar mina fantastiska vänner och familjen såklart, att jag får käka gott och dricka öl ibland. Att man har lite pengar och röra sig med (inget överflöd krävs), får ett nice ligg lite till och från samt att jag får säga och tycka va fan jag vill utan att det är nåns buisness. 
 
Är du kittlig? Typ vid revbenen som alla andra och när någon andas mig på nyckelbenen eller i halsgropen (??)
 
Snarkar du? Japp, högt. En gång när jag och mitt ex isch sov tillsammans med hans kompis så gick kompisen ut och la sig i soffan för han stod inte ut.
 
Stjärntecken? Kräfta!
 
Stökigt eller välstädat? Stökigt är okej tycker jag men inte så att det blir äckligt. Ingen disk och gamla matrester och små kryp lixom.
 
Vad längtar du mest efter just nu? Höstlovet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0