som om jag vore av stål och glas

Hallå där. 
Idag är jag sjuk (precis som igår alltså, no news här inte). Fast det halsonda har i alla fall gott över nu är jag typ bara snuvig och hostig. Sjukdomar fascinerar mig. Hur kroppen lixom vänder sig mot sig själv. Varför då ens? 
Speciellt förkylningar är intressanta, jag menar man kan behandla (i vissa fall bota) cancer, det går att fixa ett brutet ben och byta ut någons njure, men det går fan inte att bota en förkylning. Den måste typ läka ut sig själv. Hmm aja. Åkte ifall ut till Drottningholm för att hålla en guidad tur för gotlänningar med min retorikgrupp. Det gick bra tycker jag. Efter det åkte jag in till stan en snabbis och fikade med Ville. Inte en särskilt händelserik dag med andra ord. Trots det var den nog ändå lite för händelserik när man är sjuk. Borde stannat hemma och kurerat mig men JAJA. Whatevs kan ju inte bromsa livet för att jag är förkyld typ. 
VISST HAR JAG BLIVIT DUKTIG PÅ ATT BLOGGA VAVAVAVA. Har skrivit massa saker på typ ett par dagar, är stolt över mig själv.
 
saknar cosmo ibland, det e fett gott
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0