Dag 2 - I min handväska / vad har jag alltid med mig?

LOL jag har inte ens en handväska. Men jag har en ryggsäck och fickor och i dom brukar jag för det mesta ha: 
 
  • Mobil och hörlurar
  • En kalender som jag är helt freking värdelös på att använda
  • Nycklar
  • Cigg och tändare
  • Plånkan eller cashen löst eller ett kort, gotta have them money with ya
  • Pennor
  • Busskort
Ja asså det var väl typ så. Det gamla vanliga, fett ointressant får PANNE PÅ DETTA LIVET.
vadskadetensföreställava
Helt jävla värdo att va sjuk också snälla nån kom och plocka upp mig och dra med mig på en fest nånstans typ rave men massa boys och billig öl 
 
att hav kan vara såhär blått wow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0