Dag 1 - Om mig

Jag heter Anna. Jag bor på kungsholmen med min mor, far och hund. Inga syskon. Jag går andra året i Bromma gymnasium, det är rätt soft! Är alltså 17 år!!!!! 
Jag har rätt kort, har gröna-typ-isch ögon och blond snagg. Har haft långt hår i typ 2 års tid men för ett par månader sen rakade jag av allt. Det är extremt praktiskt och skönt att ha 0 hår att bry sig om på morgonen. Jag är mer en sminktjej så har ändå aldrig vart den som fixar med håret. Har alltid tyckt att det varit i vägen.
Jag tränar zero och jag röker vilket betyder att jag kommer dö i förtid. Jag gillar att läsa, kolla på film och serier, lyssna på musik, sova, dricka kaffe och hänga med mina beloved friends. Vi brukar fika, plugga, festa och promenera tillsammans. Min bästa vän heter Linnea. Hon är rolig och snygg och i somras hängde vi en månad i sträck under samma tak utan att tröttna på varandra (häpnadsväckade right!?!) Vi hänger så mycket att folk har börjat säga "Vad ska ni göra ikväll?" och "Vad gör ni?" när dom smsar eller ringer mig, vi är som ett gift par.
Jag är singel och rätt nöjd med det. Älskar dock killar! Dom är en fantastisk kreation. Har också en förkärlek till sneakers. Tycker det är betydligt intressantare än kläder. Har typ alltid jeans och någon fresh collegetröja så är inte så spektakulär i min klädstil, men jag älskar den! Den är enkel och ganska varmt vilket är bra för jag fryser väldigt enkelt. 
Nu orkar jag inte komma på några fler fakta om mig bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0