du kollar på mig som jag vore dessert

 Hallå vad gör du? 
Väntar på att a) sex and the city ska vara färdignerladdat
b) mamma ska komma hem så att vi kan äta lunch och
c) att det ska bli dags att åka till skolan som börjar vid 20 i två
 
Hur ser du ut just nu? 
 såhär ^ tröttare får man leta efter
 
Vad är det bästa med måndagar? 
Ganska kort dag på måndagar kan inte komma på nåt mer. Mest måndagsdepp för att det är FEM dagar till nästa helg. Fasa.
 
Nämn tre saker du längtar till. 
Nästa lov
Nästa ligg
Nästa kaffe
 
Nämn tre saker du oroar dig över. 
Hur jag ska hinna med skolan för det är fett jävla mycket just nu
Hur mitt hår ska bli om jag någon gång väljer att låta det växa ut
Att jag kanske ska gå på zumba med Emma och Sofia ikväll, hur gör man sånt?
 
Vad önskar du dig? 
Air Force 1 låga eller andra fina skor. Ett jobb
 
Vad ska du göra i helgen? 
Vet ej! Kommer säkert på nåt kul
 
Något råd till alla där ute? 
If he doesn't call you och text you back, he's just not that into you
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0