Cuz i just love partys

Här får ni 15 festliga frågor såhär på en måndag, för hela livet är ju en fest
När dansade du senast tryckare? 
Har faktiskt aldrig gjort det. Lite sorgligt 
Låten som får en på omedelbart fredagshumör? 
Trädgården en fredag - Veronica Maggio
Vad som helst med Shakira typ
1990 nånting - Afasi och Filthy 
Maskinen ofc eller Far och Son typ Pengar och Kokaina
Promesses - Dimmi B, Lacoste :))))
Bästa festen någonsin? 
Än så länge, Yuvias för nästan exakt ett år sen, den ovan va rätt soft även om det var mer 10-personer-åker-till-lukas-land men vi var ju fulla i 12 timmar i sträck så det får räknas som fest, fy fan va vi dansade det var helt sinnes. Hela Peace and Love 2012 och Nyårsfesten 2012-2013 när dom välte bokhyllor, man fick röka inne och det var blod och vin överalllt och på 12slaget kom dom in med tomtebloss i vardagsrummet och spelade gitarr. Fick 12 nyårskyssar, hur man säger hejdå till 2012 ;) 
 Drinkrecept som alltid funkar? 
Jag gör aldrig egna drinkar, men om jag köper så säger jag cosmopolitan eller mojito för dom är ganska söta, släcker törsten bra och smakar inte så mycket sprit. Long Island Icetea kan vara den värsta drinken i historian.
Värsta efterfestminnet? 
Hmm.. Kan inte komma på nåt bra exempel faktiskt, men det finns ju en hel del gånger då man har känt i hela kroppen "varför VARFÖR är jag inte hemma i min säng nu" ofta floppar ju efterfesten för alla är bara trötta och redan bakis.. Bilden ovan visar dock den bästa efterfesten ^
Vi var bara 4 pers men det rockade
Youtube-klipp som man måste se på förfesten? 
Nej. Inga youtubeklipp på en förfest vad är det för tjafs
Har du hällt ett ölstop över någon? 
Stop??! Har varken hällt ett stop eller en öl över någon, inte med flit i alla fall ;) Däremot har jag fått en hel sour hälld över mig, jag blev väldigt arg och väldigt blöt och efter som det är sött så blev typ hela mitt hår en stor klump (det var på den tiden jag hade hår)
Värsta klädmissen i festligt sammanhang? 
Måste väl vara på dom maskerader och temafester där det alltid finns någon som inte är utklädd. Fy skäms. Måste säga att jag har varit det en gång, hemma hos Yuvia var det indien tema och jag kom i jeans och tröja lixom, men jag hade faktiskt inte fått infon om temat så det var ofrivilligt.
Sjukaste festivalminnet? 
Har ju bara varit på peace en gång och hela veckan var sjuk. Men extra kul var det väl när jag skulle gå till bajamajorna mitt i natten och bara såg staket överallt, trots att ingången var typ 3 meter åt höger och jag bestämmer mig för att klättra över det ashöga stålstängslet och fastnar i piggarna högst upp med mitt hawaii halsband (se ovan) samtidigt som jag ramlar ner baklänges och det slits sönder och det var blommor överallt.
Oslagbar nattmat? 
 Ostbågar, chicken nuggets, korv, hamburgare eller thildas mat.
Bästa samtalsämnet med taxichauffören på vägen hem? 
Linnea brukar få sköta det, för det mesta somnar jag. Men annars kan man prata hur kvällen har varit. Brukar ytterst sällan åka taxi själv, har hänt typ en gång men då pratade vi om varför min kväll hade sugit och han tyckte synd om mig. 
 Stans bästa klubb? 
:(
 Bästa festsällskapet? 
Linnea, Thilda, Yuvia, Vera eller Emma. Dom vet hur man har kul dom
 
 FINITO 

Kommentarer
Postat av: ellen

ofta inte mig .. blir ledsen

Svar: FÖRLÅT ÄLSKLING KLART DU MED <3
Anna

2013-11-28 @ 17:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0