Jag var slö som en tårtspade och kom tillbaka som drogvanor

Alltså hur bra är Far och sons nya? Och NEJ det behöver inte vara på en skala ett till tio ;)
 
Spenderat typ 800 spänn den här helgen. Det är farligt att ha pengar, man ba slänger cash omkring sig (inte för att jag klagar lol). Köpte present till mamma (MORS DAG) och Thilda (FÖDELSEDAG) och till mig själv (CUZ IM FAB). Det var typ det jag gjorde i lördags, som sagt var jag ganska typ.. överkörd av en långtradare efter fredagens äventyr (bra fest, stort hus, ok människor). Så spenderade den shoppandes med Linnea och Ellinor och sen åkte jag hem och kollade skräckis och mamma var eld och lågor över att jag var hemma, mamma <3
På söndagen bar det ner till Trosa där jag och Linnea städade typ non stop i sju timmar. Rummet jag ska har lixom varit ett kök/kontor/förråd. Man kom in ungefär.. en meter. Sen var det sängar, elektronik, kartonger och papper överallt. Och i slutet av dagen hade jag rensat ur HELA rummet och linnea hade städat sitt rum lika noggrant (även om det inte var lika mycket kaos såklart) och tillsammans hade vi dödat en spindel stor som en kattunge. typ så. 
Tror vi high fivade 18 gånger för vi va så jävla bra. När jag flyttar ner och tar med mig egna grejer och stuff kommer det vara svinmysigt, ni är välkomna att hälsa på.
Sen åkte vi in till stan och va på födelsdagsmiddag hos Thilda. Hon fick tre kaktusar av oss, och vi fick kalidoskåp (?) och hemmalagad sushi och det var jättemysigt. Sen åkte jag hem och svimmade av trötthet.
Nu ska jag plugga, kul. Men efter onsdag är jag fri, alltså helt fri. Okej nej skolan slutar typ den tionde, men nästan fri för betygen sätts och inget plugg alls kvar. Sen har jag 3 månaders frihet. Wow.
 
fjärilar
nya tröjan. den är snygg snygg snygg
tänder
läskigt öga
 
kyss o smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0