Im your sexslave

Så trött, så varm. Mina fötter känns brännskadade, har dock bara haft för varma skor men känns mer som jag stoppat ner dom i en ugn hela dagen.. 
Idag var jag på Drottningholm för ett grupparbete. Vi gled runt och fotade (det var lixom syftet med besöket) och Calle tvättade sin skjorta i en fontän hahahah. Det var en pytteliten fläck på ryggen och han blev dyngsur överallt, men fläcken var kvar. Så ovärt lol.
Sen åkte vi till skolan, åt en massa tacobuffé. Njöt. Jag var utsvulten. Spenderade såklart en värdelös natur lektion också. Kände som vanligt en stark lust att bara kasta mig ut genom fönstret. Men jag klarade en timme och kom ut levandes (bara ihjältråkad) 
Sen var jag en kortis i stan med lite girlz och nu ska jag typ powernappa, plugga, duscha och inhandla proviant för grillkvällen med klassen som väntar. 3.5 maffian slår till igen.
 
 
kyss o smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0