Du får mig att spridas i atmosfären och vilja lösas upp i atomer

Halloj. 
I onsdags efter skolan träffade jag Blanca, hon tyckte att jag skulle följa med till Vaxholm. Så självklart gjorde jag det. 
Vi var 8 stycken tror jag, och vi var på någons landställe. Det var nice. 
Allt krök var allas och all cigg var allas cigg och det var så jävla kolsvart när vi var där att jag trodde att det var ett hus mitt i skogen utan grannar men när solen gick upp såg jag att det var hus överallt. Värsta chocken.
Dansade så jävla galet till LP skivor som hette saker som "graffiti style". Que pasa.
Sov typ en halv timme i en otroligt ostabil våningssäng och sen gick jag och nico till färjan kolckan halv tio. Var i stan på jobbet klockan tolv. Kom invinglade helt förstörd. Bakis och stank fimp och cigg, men AINT NO REST FOR THE WICKED MONEY DONT GROW ON TREES. 
Så tjänade lite para och åkte hem och badade i över en timme. 
Kollade på sex and the city och sen sov jag. I typ 12 timmar.
Idag har jag bara suttit i solen och softat. Läst, rökt, lyssnat på Mitt hjärta är en bomb (LYSSNA FITTOR). 
Väntar på att victor kommer hit så vi kan promenera runt i solen. 
 
 
 
kyss o smek
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0