Är det där två sånadär lesbianer? tänkte alla

Idag var jag med Linnea. Vi vandrade såklart långt, långt och jag tog av mig BHn, ÅH BEFRIELSE. 
Svettades som en gris, men klagar inte en sekund. Känns som att jag kan svettas som en gris konstant i 5 månader nu, känner mig så svältfödd på solljus. 8 månader vinter har ju gjort sitt.
Sen la vi oss vid ett träd, jag i hennes knä, vid årstaviken och man kände att alla som gick förbi tänkte samma sak: ÄR DET DÄR LESBIANER ELLER?! Och jag och Linnea bara fuck you let's be fake lesbians typ.
Men det var mysigt, sen kom det vågor och vi blev nästan blöta med klarade oss.
Nu filar jag på en sommarspellista men det är för jävla svårt, har dock fått något slags början nu. Lite stones, gärestad och gyllene tider i en salig blandning. 
Detta får bli mitt projekt under sommaren helt enkelt. Imorgon är det helg igen! Älskar vårterminen <3
 
igår kväll, vandrade ut för att ta en gash och upptäckte ATT DET FANNS KVÄLLSOL PÅ BALLEN
tog en lite visit till killarnas omklädningsrum. fick se calle halvnaken och emelie ville föreviga ögonblicket
andrea och moi på rasten, jag är den till vänster. såklart.
mina tuttar sa oxå hej idag, dom var överallt och ingenstans och fick så mycket uppmärksamhet att dom nästan blev generade.
världens snyggaste soulmate AGAHGAFOJSVLQO
lyckligare får man leta efter
 
kyss o smek
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0