10 saker jag tycker om och lite om ögonont.

1. röka i ett rum eller där det är vindstilla och kunna göra såhär:
 
2. igår var det rätt varmt på kvällen och jag var på årets första utekrök skulle man kunna säga
3. är otroligt taggad inför sommaren och Peace And Love, SUPA KNULLA SLÅSS OCH KNARKA.
4. körde kronan igår med Leon och det skvätta blod från mina knogar men jag gav inte upp
5. sola på balkongen
6. gott kaffe
7. solglasögon. snygg ascesoar, slipper sol i ögonen och bra att ha om man är bakis eller bara känner sig allmänt osminkad och risig.
8. att det äntligen är maj, och maj betyder försommar. maj betyder sol, fåglar, knoppar och glada, mindre vinterbittra svenskar. 
9. att jag har varit skitduktig idag och städat mitt rum (ORDENTLIGT) och pluggat och fått lite färg i ansiktet.
10. den här gifen: 
 
Så. Var tvungen att göra en sån här lista för känner mig ganska opepp på livet. Är trött, har knappt några cigg kvar fast jag köpte IGÅR och har skitont på mitt ena ögonlock typ. Kan det vara en vagel? Jag har aldrig haft en och jag känner starkt att om jag får en så vägrar jag att gå utanför dörren tills fanskapet försvinner.
Ska strunta i att sminka mig imorgon och hoppas att allt är lugnt.
kyss o smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0