Torsdagslista.

När vaknade du imorse? 
Halv tolv tror jag. Vaknade av ett mystisk samtal från ett nummer jag inte kände igen. Jag hann inte svara, och de går inte att ringa upp och det har inte ringt tillbaka. Så otroligt STÖRIGT.
 
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Vad är det som låter? Varför låter det? Måste få det att sluta låta. Shit det ringer. Vart fan är min telefon? AAAH DET LÅTER.
 
Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Försökte ju ringa upp det där numret. Men då sa nån mekanisk röst på engelska att det inte gick.
 
Vilket humör är du på? 
Trött och glad. Tillfreds.
 
Har du ont någonstans? 
Eftersom sjukdom så i princip överallt. Men speciellt i nacken för att jag mest legat på en kudde och tyckt synd om mig själv.
 
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på? 
Misusoppa med mycket sjögräs och ingefära vid sidan om.
 
Vad köpte du när du drog ditt kort senast? 
Har inget kort. Cash is king. Men tror att det var Lucky Strike.
 
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet? 
Blogg.se
 
Vad ska du göra ikväll? 
Inga planer. Kolla på någon film, typ Jurrasic Park. Victor kanske kommer hit också om jag har tur.
 
Vilken är den första låten du sätter på idag? 
Flyktsoda med Ebba Grön. 
 
Vad tycker du om din blogg? 
Jag älskar den mer än själva livet. Eller eeh nej, men den är fantastiskt. 
 
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten? 
Satt och rökte på skolgården med Emma, Kalle och Victor har jag för mig. Emma hade bara blus för det var vamt i solen.
 
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad? 
Hmm träffar jag Victor lär väl han säga att jag är fin, fast jag är förkyld och risigare är nånsin, för så söt är han.
 
När fotade du något senast, och vad? 
Fotade mig själv igår i soffan för att visa Simon att jag hade flätor och såg ut som Arns fru.
 
Har du gjort av med pengar idag, på vad? 
Nej. Och kommer inte göra det heller. Det är väl det bästa med att vara sjuk, man kommer inte ut från huset så man spenderar inte pengar i alla fall.
 
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då? 
Den röda stolen mitt emot mig.
 
Vad har du på dig idag? 
Rosa, fläckiga, fruktansvärda illrosa mjukisbyxor och Thildas gråa tröja.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0