shakira shakira

HEMSKT MYCKET HEJ.
Jag ser ut som skit, fruktansvärt sliten, extremt risig, otroligt vidrig är alla adjektiv som passar in skrämmande bra. 
Nu när jag äntligen klarat mig igenom den här förkylningen med livet i behåll tror ni inte att jag får en frickin ögoninfektion. Alltså det är inte nådigt. Det ser ut (på mitt ena ögon dårå) som jag blazeat i minst en vecka i sträck. Det är helt KNALLRÖTT och hängit och glansigt och ser uppriktigt sagt för jävligt ut. Jag har aldrig varit med om något liknande, jag vägrar gå ut. 
Aja. Gårdagen var så oklar. Det var kaoz. Hur som helst, slutade med att vi hamnade på en fest vid mariatorget typ. Vi drack groggar, dansade till shakira och åt chokladtårta. Jag sov hos Linnea jajamensan.
Det enda jag hunnit med idag är typ... ätit lite och skajpat med Virre.
 
 
 
lite fräsha pixs från igår 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0