muppen fyller år idag

Vaknade imorse. Vacklade ur sängen, sminkade mig, klädde på mig, ramlade ut i köket, höll på att kollapsa över köksbordet och insåg att jag var sjuk. Så gick och la mig igen. Sen har jag bara varit sjuk hela dagen, hängt med Victor också eftersom att han sov här.
Klockan 4 var jag på jobbintervju. Såg ut som ett vrak, kom försent och hade typ feberfrossa för jag kommer inte ihåg vad hon pratade om...
Men tror det gick bra! Hon skulle ringa på onsdag så bara att hoppas på det bästa.
Nu har jag ont i huvudet och tänkte ladda ner någon bra serie. 
GRATTIS TILL EMMA OCKSÅ SOM FYLLER ÅR IDAG! Hurra hurra hurraaaaaaa
Sorry becuz of astråkig uppdatering men jag PALLAR inte för jag är sjuk och det är synd om mig sådeså.
 
why u so sassy emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0