Jag kan krossa ditt hjärta

10 SAKER JAG TYCKER OM 
- Fredagar
- Sommarlov
- Bjudvin och öl
- Solen
- Festival
- Lukten av sommarregn.
- Morgonciggen
- Min säng
- Kaffe
- Hemmafester
 
9 SAKER JAG TYCKER MINDRE OM 
- Att vintern ens existerar
- Frysa
- Mensvärk 
- Att vara sjuk
- Krig, fattigdom, svält, all skit som tyvärr är vardag här på jorden
- Att bli dumpad, ajajajaj 
- Folk som säger att dom ABSOLUT står för total jämlikhet mellan könen men dom är ABSOLUT INTE är feminister(?!)
- idioter i allmänhet
- Att vara pank
 
8 BLOGGAR JAG LÄSER 
rodeo.net/niotillfem
distraherad.blogg.se
alltidebba.blogg.se
mordecai.blogg.se
nojesguiden.se/nannajohansson
aixxie.blogg.se
axxolotl.blogg.se
dansaerajavlasvin.devote.se
(fortfarande inte klurat ut hur man göra länkar men whatevs)
 
7 SAKER JAG VILL GÖRA I FRAMTIDEN 
- Se Taj Mahal
- Ha världens roligaste jobb
- Sluta röka
- Ta studenten
- BO SJÄLV, fatta kul
- Flytta från Sverige, i alla fall ett tag
- Tågluffa
 
6 SAKER JAG ÄR RÄDD FÖR 
- Att få en sjukdom som inte går att bota
- Att jag bli helt ensam. Utan familj, vänner, partner, ni fattar
- Bli våldtagen
- Att allt skiter sig
- Bli förlamad
- Att man simmar någonstans så ser man en stor haj under sig, FÖRSTÅR NI PANIKEN
 
5 PLATSER JAG TYCKER OM ATT VARA PÅ 
- Tantolunden på sommaren
- Långholmen <33
- Min balkong 
- I en säng med någon som är nice
- Utomhus i stort sätt vart som helst så länge det är sommar
 
4 ORD SOM BESKRIVER MIG
Arg
Full 
Snäll
Kåt
 
3 SAKER JAG SER FRAM EMOT 
- Jag går ut fucking ettan i gymnasiet snart
- Sommaren och allt den innebär
- Nästa fest
 
2 BRA FILMER 
Into the wild och Savages
 
1 BRA LÅT 
Rules med Wu-Tang
 
PEACE OUT 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0