Jag är sexton år, jag är platsen dom aldrig upptäckte

God morgon!
Mår lite bättre idag tjoho. Idag har jag bara hunnit vakna med min bejb, spelat candy crush tills han vakna, ätit frulle och rökt på balkongen. Diskat har jag gjort också. Sen gick han till skolan och lämnade mig helt ensam här.
Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med mitt liv... 
Nummer tre på den där listan förresten "Ett foto i timmen" blir ju jävligt ointressant när jag är sjuk och bara glider runt hemma och är ful. 
Så vi kör den någon dag när jag har frisknat till! Kanske tar nummer fyra eller någon av dom istället, ingen vet.
Peace out suckas
 
ja vi är otroligt söta bara så ni vet lixom
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0