hey you what's that sound?

Från mig till er alla, en lista. fucking enjoy it
 
 
KÄRLEK 
Är du kär? Nja jo men det är jag väl, lite i alla fall
Har du sagt "jag älskar dig utan att mena det? Nix
Är du rädd för kärleken? Lite men that ain't stopping me bro
 
BADGIRL/BADBOY 
Har du rökt? Men JAAAAA SLADJQÅPKDAÖZC
Snusat? Göteborgs Rapé Lingon har jag för mig, men snus är vidrigt. Det rinner konstiga safter och man vill bara kräkas.
Däckat? Varje helg brä
Tycker du att det är coolt att supa? Dödscoolt.
Kysst en främling? Jajamensan
Gjort ett sugmärke? Haha yes
Har haft oskyddat sex? Mmmmmhm
Pussat en tjej? Jag har gjort mer än pussat ;))))))
Har du haft sex med mer än 20 personer? Jag jobbar på det azz
Gråtit inför mer än 10 personer? Ja, jag HATARHATARHATAR att gråta inför andra. Hatar att gråta överhuvud taget. Usch man blir bara ännu mer ledsen och så måste du sminka om dig.
Smygit ut? Aldrig behövt 
 
FORTSÄTTNING FÖLJER 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0