Från "kära älskling" till en komplett främling, sånt händer hela tiden

Men hallå där. Jag studerar så jävla flitigt att jag förtjänar en paus tycker jag.

Intressanta saker som jag gjort idag
- inte ett jävla dugg. Eller jo, jag och svanen funderar på att utveckla en överlägsen människoart som ska konkurrera ut alla idioter här på vår jord.

Vi har dessutom upptäckt det extremt underhållande med #justgirlythings. Typ "when he hugs you from behind". USCH så jävla vidrigt/äckligt/jobbigt/sexistiskt. Jag hoppas du blir raped in the as from behind. Jag pallar ej. Dock finns det ju dom som gjort om dessa picz så dom blir underhållande. Tur det annars vore väl människosläkten dödsdömt om det bara va jag och linnea som hatade på dom.


Kommentarer
Postat av: Svanen

Jag älskar det här inlägget, jag är så betydande, älskar det

2013-03-05 @ 22:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0