En bild + 5 grejer jag gillar

OBS OBS OBS inte mitt foto, tumblrs

Listor - Läser man den här bloggen går ju inte det att missa. Jag tycker om dom. Det är så strukturerat på något sätt, jag gillar alla listor. Listor i den här speciella "bloggformen", ligglistor, att-göra-listor, bucketlist BARA ALLA LISTOR JAG KAN LÄGGA VANTARNA PÅ (fult uttryck, speciellt när man skrev det ser jag) 
 
Sommaren - Jag gillar inte sommaren, jag älskar den. Det är som att resten av året är min tråkiga, torra man som jag står ut med bara för att jag har min eldiga, passionerade älskare som får alla mina drömmar att slå in. Det är sommaren. Det är därför, när jag blir lite äldre, ska rymma iväg med min älskare för alltid och aldrig vända mig om, bara vara på en plats där jag alltid kan vara med honom. Allt som har med sommaren att göra är romantiserat för mig, luften, solen, värmen, sommarregn som doftar så fantastiskt (när ska någon göra parfym på den lukten? seriöst, det är en miljonidé ju), kläderna man kan ha utan att frysa, hur alla är mycket snyggare och gladare och ölen känns mycket kallare när det är svettigt väder ute.
 
Ta tag i något - När man äntligen kommer sig för att göra något man skjutit upp med dåliga bortförklarningar som enda anledning. Ta tag i tvätten, sätta sig ner och plugga till det där provet, måla om, göra slut med en människa som inte är tillräckligt kul, lära sig ett nytt språk JAG VET INTE. Det kan vara vad som helst. När man får dom där sakerna gjorda så försvinner den där klumpen av dåligt samvete för att man bara legat o sovit en hel helg och ätit nudlar och man känner sig som världens mest produktiva människa. Den känslan är guld värd. 
 
Konserter - Svett, mosh pits, armbågar, skrik, dans, hopp, basen, andnöd, dödsångest blandad med idoldyrkan. 
 
Supa, knulla, slåss och knarka - Förklaring överflödig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0